sâmbătă, 4 aprilie 2009

Where`s your head at?


Consider ca nu va avea un viitor prea bogat blogul meu,pentru ca orice as scrie nu este de ajuns...Nu este de ajuns pentru mine.Uneori spun prea mult,alteori mult prea putin.

In fine...sa va povestesc cate ceva despre mine.

Un inceput bun,ca fiinta,ca individ sau ca persoana,a fost sa ma nasc...hehe!Si soarta o vrut sa ma nasc pe 19.01 in zodia Capricorn.De mica am fost instruita bine in de-ale` muzicii,astfel am absolvit 7 ani la Palatul National al Copiilor,in Carmina Tenera,4 ani in corul Symbol,8 ani de pian si 4 de chitara.Ador sa desenez,desi se intampla foarte rar.Imi place muzica,filmul si o noua pasiune (de cativa ani-2,3) este fotografia.Pentru ca am dreptul la o opinie despre mine,pot sa spun ca sunt egoista si geniala,pentru ca geniile sunt egoiste:).Respect munca altora,deaceea incerc sa fiu originala.Siiii....cam atat ca nu-mi place sa-mi barfesc persoana,prefer sa ma laude altii.

Un comentariu:

  1. tu , esti tu
    si e bine asa cum esti , sa nu te schimbi .
    te pup.
    prietena ta din provincie
    :*

    RăspundețiȘtergere

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti