sâmbătă, 18 iulie 2009

Tribut scoala 94,clasa 8A.

Se spun amintiri.S-a terminat cu viata de scolar,implicit si ultimul an de generala.Au fost primii nostrii ani in care am pus 'mana pe carte'.Am avut de toate.De la mancaruri fine (sandwichuri furate de la colegi) pana la profi comunisti cu ganduri ascunse.De la invatat la copiat.Cele mai frumoase perle,nopti de stres,de filme,de conquiztador,de amintiri din copilarie s-au sfarsit.
Este un tribut adus celor 8 ani petrecuti in generala,asa ca voi ignora partile rele.Care au fost dar pe care le voi uita de indata ce voi pasi spre abisurile necunoscute ale vietii de liceean.Pentru ca asa vreau.Vreau sa ne aducem aminte de ultimul an de generala ca anul in care ne-am mai bagat putin mintile in cap.Doar putin.
Am fost speriata la inceput, m-am detasat de scoala asta cat am putut. Apoi s-a produs clickul si viata a fost mai frumoasa.Am ras in hohote la perlele lui Teo, am ras de Corina care se mataia si vaicarea atunci cand iesea la tabla, am facut misto de tampii si tampele clasei,ne-am ijurat,am rupt scaune,ne-am facut masaje,ne-am batut cu mancare (cu ce se dadea gratis,bineinteles-cornul si laptele),am invatat cu noduri in gat si morcovi in fund, am alergat prin ploaie,ne-am distrat si am savurat fiecare zi din generala.
Acum dezlipim orarul de pe perete si harta pe care s-a pus praful.Mi-am facut zeci de genti pentru ca maine plec...si clasa in care ne-am mai maturizat putin (not!) o sa fie iar ca in prima zi. Teoretic vorbind. Practic, va fi mereu clasa de la etajul 2, clasa noastra, clasa ultimului an de generala. Nu vreau sa vine alte fete,alti baieti in ea si sa traiasca aici. Nu vreau nici sa traiesc eu aici. Vreau sa ramana asa goala, cu amintirile noastre zburdand fericite prin ea.Cu dulapuri cu polite rupte, cu rafturi insuficiente, cu draperii galbene, cu oglinda de la baie curata de doua ori pe an, cu lectii nefacute, cu mickey mouse si mica sirena,cu de toate.
A fost o experienta. Ciudata si fericita. Ma bucur ca am trecut prin ea pentru ca am cunoscut niste oameni deosebiti. Se incheie aici.. cu aplauze, lacrimi, clipe amuzante rememorate, vorbe intelepte din categoria "perle".. si cu vacanta care este abia la inceput.
Cam asa am petrecut noi anii de generala:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti