joi, 13 august 2009

Istoria unei fotografii reusite.

Aka 'Viata unei pitzipoance vazuta din perspectiva obiectului muncii.'

*10 am.
Stau linistit intr-un colt,nemiscat de cand m-a asezat ultima oara si analizez situatia.Ma rog sa nu se trezeasca prea devreme si sa ma jerpeleasca cum o face deobicei.
*11:45
Hooopa!Dar ce-mi vede obiectivul!OOO nu..s-a trezit.Nu-i panica...inca mai am timp!
*11:55
O vad..vine spre mine!!Iar este nemacheata,iar o sa am cosmaruri noaptea!!De ce eu Obiectizeus?
*11:56
Oppa!Azi a capatat umpic de experienta!In sfarsit a observat ca nu mai am baterie,saracul de mine...si nu m-a mai aruncat cum facea de obicei dand vina pe ieftinul si batranul de mine.
*12:20
Se pare ca am destula energie sa se uite pe cateva poze facute ieri...
*12:25
Ma lasa jos..adica pe cine mint!Ma tranteste...de aici am vedere periferica spre posterele cu Guta si Printesa de aur..and Laura Vass.Mi se face greata!Tot de aici vad cum isi misca curu` ala mare si gras spre baie.Stiu ce va urma...
*13:03
Imi este groaza de ceea ce voi traii...sunt sigur ca asta va fi cea mai rea zii din viata mea.O vad venind!Siii...o nu!Azi chiar este mai rau ca niciodata.
As zice ca ar fi o rusine pentru familia mea sa ma foloseasca pe dansa.Arata groaznic,dar ea se vede sexy.
*13:06
Dupa ce ma infasca cu ghearele ei artificiale roze si pline de chestii dubioase sub ele...ma duce in cunoscuta camera unde se afla o oglinda mare in care se priveste cel putin juma de zi.
Faţa subiectului :
-Ten adipos,strat gros de fond de ten.
-Sprancene nu prea bine conturate cu creion negru .
-Extrem de mult tus si fard de pleoape roz...mi se pare mie sau la ochiul stang e mai putin decat la celalalt?hmm....e ceva la ordinea zilei,pe cine mint?!Doar nu ii poate face pe amandoi la fel..tre` sa fie si o eroare pe undeva.
-Blush rosu in obraji.
-Contur maro pe buze si bineinteles nelipsitul Gloss dat in 6 straturi.
-Sa nu uitam de pirce-ul din nas si sclipiciul aplicat ici-colo pe toata suprafata fetei.
*13:07
Incepem...simt cum ma ridica si ma pune in dreptul oglinzii!Isi tuguie buzele (sunt mai mari ca obiectivul meu cand e cu zoom)...dar stai!A uitat sa isi mai dea cu fixativ in par.O nu!Urasc fixativul...data trecuta mi-a dat fix in ochi...Inca mai simt durerea de dupa.
*13:11
Acum e momentul!Ridica sprancenele,se incordeaza,isi incordeaza si muschii de la sani...si buzele...si toti muschii din deget...si-mi violeaza intimitatea declansatorului care cu un click face o poza pe care nu o voi uita niciodata!
*13:30
Dupa o multime de cadre in acelasi loc se hotaraste sa ma lase pentru un moment.
*13:55
Iar ma ridica si ma tranteste in imitatia ei de geanta-piele de leopard.Plecam la drum!Here we go!
*14:05
E intuneri aci`...dar simt cum ma loveste ba telefonul,cu care ma injur zilnic...ba miile de cosmetice pe care le tine aici.
*14:30
Aer curat!In sfarsit m-a scos din inchisoarea aia.Ah`...si iar ma impute cu parfumul ei ieftin de la Cristi Dior.In fine..sunt obijnuit.Imi pare cunoscut locul.Cred ca am mai fost pe aici.O multime de lume si foarte multe mese si scaune!E o terasa ceva.
*14:40
Ii apar si prietenele,pe care ea le alinta-se pare- cu 'fă'...si incepem lunga serie de etalare a noilor achizitii.Bineinteles ca dupa va urma si o serie de fotografii marca 'Uite cu ce ma laud si ce am facut azi'.
*18:04
Sunt plin...m-a umplut.Si tot pe mine da vina ca nu am destula memorie.
Dar cumpara-mi femeie un card mai mare daca nu iti ajung 2GB!
*18:20
Simt cum usb-ul ma penetreaza si-mi absoarbe si ultimul strop de energie.
*18:30
Sunt gol si fara vlaga.Imi doresc un mare somn sau o moarte lina.
Sper sa nu ma trezesc prea curand.
*19:05
Ma baga la incarcat...Se pare ca maine va fi o zi luuuuunga!
*19:11
M-a luat somnul...dar stiu ce a urmat!Editarea pozelor,bagarea lor pe hi5 si nu in ultimul rand...comentarea lor.
Viata,dom`le...viata!

*Multumiri pentru inspiratie Ancai.

Un comentariu:

  1. m-a emotionat pana la bucata de para din stomacu meu amestecata cu mac...
    p.s inca un titlu bun.."Viata unei pitzipoance vazut din persectiva obiectului muncii"
    cam lung,ah?:-?

    RăspundețiȘtergere

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti