vineri, 14 august 2009

Vreau un yoyo.


Azi e vineri ,asa-i?
Buun..deci e o dimineata obijnuita de vineri,eu mananc suc de portocale cu cereale ca deobicei si frec menta pe youtube ca in fiecare dimineata de vineri-obijnuita.Si cum frecam eu menta pe youtube..de fapt sa va spun si o poveste!
Mai nou,am un fix!Vreau nu unu,ci o groaza de yoyo-uri!(Santa,daca ma auzi...stii ce sa-mi iei la iarna!)
Vreau atat de multe..vreau o colectie intreaga!Buunn..evident ca la noi in tarisoara asta mica fara posibilitati,nu se gasesc yoyo-uri la tot coltul,ci tre` sa cauti si sa cauti..pana gasesti de-alea bune,nu porcarii cu Hannah Montana sau cu Ben Ten pe ele.In fine...
Si cum cautam eu pe youtube ca disperata tot felul de clipuri cu tipi care fac yoyoing...am dat de unul super bun (Grant).Si bineinteles ca am intrat pe pagina lui si m-am uitat ce clipuri super tari are omul pe acolo...si chiar e bun la yoyoing...dar ce conteaza!Detalii,detalii...
Asaa...si ma uitam,ma uitam,ma uitam...Si am dat de urmatorul clip care m-a lasat cu gura cascata.

Decii..eu una,dintre toate clipurile-unele esuate-ale celor care le au cu skate-ul..si bineinteles amatori...asta mi se pare cel mai tare!Adica nu insinuez ca tipul ar fi mare skater...dar clipul in sine e foarte reusit!Are cadre foarte bune si succesiunea imaginilor este pe cat posibil de normala.Imi place si melodia...eh` probabil e dimineata!
Mda...si am sa continui sa ma visez facand baie in mii de yoyo-uri...cum tu te visezi facand baie in milioane de euro/dolari,nu-i asa?

Un comentariu:

  1. da...si inca ce baie.. "striperi",sampanie,milioanele de euro zburand prin aer cu ajutorul unui ventilator..
    aii mamiii

    RăspundețiȘtergere

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti