miercuri, 21 octombrie 2009

Glume.

Nu stiu dece,dar video-ul de mai jos mi-a adus aminte de proful de fizica.
Nu am nimic cu dansul...doamne fereste.Nu el a fost cel care a mimat treiul la 29 de elevi in catalog.
Da..si cum face el glume..ca alea de azi.Cum intra in clasa cu mersul lui de melc,tacticos ca si cum ar fuma o tigara.Si cum ii scoate la tabla sau ii ridica in picioare pe flacaii care nu si-au invatat lectia...si cum mai pune un trei in catalog.Ah`...ce te-ar face sa detesti la asa o persoana deosebita?
Ei bine..azi,ba nu!Ieri..se presupune ca trebuia sa dam test.Si bineinteles ca nu am dat,insa tovarasii colegi de clasa au chiulit deoarece,dupa cum bine presupui,ii mai pastea un trei.
Si,fraierii,jucau leapsa afara..si tipau,urlau mai bine zis!Asa..tipau si tipau...
Si domnul profesor de fizica face la bietul mielusel care zacea la tabla de la inceputul orei :
'Uite,colegii tai care sunt pe terenul de sport vorbesc intr-un ritm foarte alert.Nu stiu cum se face ca numai cand ii ascult eu ritmul scade intr-un mod foarte dramatic=>un cuvant pe ora!'
Morala?
Ei bine nu e o morala.Iar eu cred ca am nevoie de un meditator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti