marți, 1 septembrie 2009

A 71-a postare...

(Nu uitati sa dati play,nu pun muzica degeaba.)


Revenim asadar cu o stire de ultima ora...
Astazi in jurul orei 20:20 minunata mea prietena D. mi-a dat o leapsa (mai mult obligata-datalii,detalii)...Priveste si invata!
1. Luati cartea cea mai la îndemâna, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al patrulea rând:
'Iar de cand m-am mutat la Chicago n-am cui gati,asa ca n-am avut nici o motivatie ca sa exersez.'
2. Fara sa verificati cât e ora?
Prea tarziu..am verificat deja! 22:22. (woow!)
3. Verificati!
Incredibil..s-a facut 22:23.
4. Cum sunteti îmbracat?
In chiloti si maieu.
5. Înainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Pe un site..Cinemagia.
6. Ce zgomot auziti în afara celui al calculatorului?
Ticait-ul ceasului probabil.
7. Când ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Azi,sa-mi i-au de mancare...
8. Ce ati visat ieri noapte?
Cred ca nu am visat...
9. Când ati râs ultima data?
Acum cateva minute...nu vrei sa stii motivul.
10. Ce aveti pe peretii încaperii unde sunteti?
Ce intrebare stupida!? Stiu doar ca am un soare negru,niste postere si o icoana.
11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O casa...in Bruges.
12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Keith...il mai vreau o data!
13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?
Mi s-a inchis televizorul singur..dar cred ca e de la curent.
14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Are intrebari cam stupide..dar la plictiseala mea,merge.
15. Spuneti-ne ceva ce nustim înca?
Scriu 'dece' legat..cum tu ai scris 'nustim' dar de fapt era nu stim,pentru numele lui Dumnezeu.
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Elizabeth.
17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Mircea.
18. V-ati gândit deja sa locuiti în strainatate?
Bineinteles.
19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna când intrati pe portile Raiului?
Salut,i-a un loc in Paradis.
20. Daca ati putea schimba ceva în lume (în afara de politica), ce ati schimba?
Probabil forma banilor.
21. Va place sa dansati?
Da.
22. George Bush?
Un retard care a ajuns presendinte din greseala.
23. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Un film.Daca stau bine sa ma gandesc..o reclama:).
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Pai...Anca ar fi una.

Daca v-a ofensat vre-unul din raspunsurile mele,nu uitati sa postati pe adresa redactiei un comentariu.
O seara buna si la revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti