luni, 7 septembrie 2009

Scenariu.

SCENÁRIU s.v. artă regizorală, înscenare, montare, punere în scenă, regie.

Nu-mi place Piata Romana.Plin de cooleri.Plin de frustrati.Plin de tigani.Plin de masini...Fara liniste.Doar zgomot.
Mai zi ceva.Ceva.Nu,zi un subiect,ma plictisesti.Hei,nu eu am vrut sa ne vedem aici.Dar unde vroiai sa vin?La mine acasa.La tine e vraiste si oricum m-am saturat de blocurile astea triste.Si tu esti trist.De ce esti trist?Nu sunt trist,ma gandesc.Asa zici mereu...Al dreacu` messenger,numai acolo iti versi durerea.Zi-mi ce ai?Hai sa comandam ceva.Nu schimba subiectu`.Mi-e pofta de o briosa,vrei si tu una?Nu.Bine,asteapta aici.Doar nu ai degand sa pleci si sa ma lasi sa vorbesc singura,asa-i?Dureaza doar o secunda.Buuun,atat dureaza sa ma ridic si sa plec in cazul asta.Bine,du-te tu si ia-mi.De ce as face asta?Pentru ca tii la mine si vrei sa ma hranesti.N-am bani.Iti dau eu.Nu,lasa ca ma descurc.
Coada aia mare si dubioasa de la MC.Oameni care comanda cacaturi.Supraponderali.Schilozi.Urati.Frumosi.Ciudati.Tocilari.Toate specimenele stau la coada de la MC.
O briosa cu ciocolata,zic.Oare a vrut cu ciocolata?Adica de-asta isi ia mereu...sigur cu ciocolata a vrut.
Sa-ti stea in gat.Nu vrei si tu?Imi lasi putina daca vrei.Ma mai gandesc.Atunci de ce intrebi?Faceam conversatie.
Nu mai plescaii.Nu plescai.Ba plescai.Bine,plescai...asta ma face sa simt mai bine mancarea.Sa plescai?...ciudatule!Ma cunosti doar.Nu-mi place aici.Vrei la mine?Nu...Uite cum se uita ciudata aia roscata la mine,am ceva pe fata?Hmm...o mare pata neagra,nimic mai mult.Boule!Nu ai nimic,esti perfecta.Bineinteles ca sunt.Mda...Atunci de ce se uita la mine?Probabil ii place de tine.Hai sa facem schimb sa vedem daca se uita si la tine.Si ce ai sa faci daca isi schimba si ea locul?Ma mut la loc.Mai bine plecam.Si unde mergem?Acasa...La mine?Fiecare la casa lui.Dar au trecut abia 2-3 ore.Si ce?Pai...inca nu m-am saturat de tine.Eu da!Zici asta doar ca sa ma enervezi pe mine.Asa si?Hai la mine.Cine e acasa?Mama si sormea.Ma lasi sa dorm?Da.Bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti