duminică, 6 septembrie 2009

E Romania,nu Sodoma.

Acum multa vreme,o amica de-a mea (Anca) posta pe blogul personal un subiect foarte controversat in zilele noastre,homosexualitatea.
Intim.Sex.Invertire sexuala.
Nu vad de unde pana unde s-a ajuns la o situatie atat de penibila.Daca ar fi sa ne luam dupa religie,asta ar fi un pacat trupesc.Scoala ne interzice relatiile rusinoase intre doi indivizi de acelasi sex,iar constiinta ne dicteaza ca asa ceva nu poate fi posibil.Si atunci..de unde atata dorinta?
Pe de-o parte sunt de partea bisericii...Dumnezeu ne-a dat la unii penis si la altii vagin ca sa lasam urmasi,altfel ne lasa pe toti cu penis sau cu vagin.Nu pot sa zic ca ii inteleg,pentru ca nu am simtit niciodata cum e sa iti placa de o persoana de acelasi sex ca tine,dar totusi...asta imi suna a 'VIRGIN 4 LIFE!'.Adica a aberatie.
Si ajungem de unde am plecat...sunt PRO sau CONTRA ?
Sunt indiferenta.Dar asta nu inseamna ca sunt pro sau ca sunt contra.Doar ca daca vad pe strada doi homosexuali,nu am sa le dau cu ceva in cap.(?!)

I don't believe in same-sex relationships. After all, it's Adam and Eve not Adam and Steve that was created by God, right?

Un comentariu:

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti