marți, 9 iunie 2009

Leapşa.


sunt deschisa provocarilor.
pastrez amintirile materiale intr-o cutiuta,ca acelea din filme.
mi-as dori sa am bani sa-mi deschid propriul studio foto.
nu imi place ca nu sunt luata in serios.
ma tem de Dumnezeu si de cei din jur.
aud Chris Spheeris.
imi pare rau ca am uitat sa cant la flaut.
imi plac oamenii care le au cu vorbitu`.
nu sunt ciudata.
cant cand sunt foarte stresata.Functioneaza.
niciodata nu spun niciodata.
rar prind rasaritul soarelui.
plang la finalurile fericite.
nu sunt multumita de mine,dar e motivant.
nu imi place cand oamenii sunt rai.
sunt confuza cand vine vorba de organizare.
am nevoie un alt prieten imaginar.
ar trebui mai multi copii in conducerea Romaniei.
fotografia pentru mine este un virus contagios.
plictiseala sinonim cu dor de somn.
arhitectura ce vrei sa devii cand vei fi mare?
pictura o parte din mine.
acum nu mai am nimic de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fotografia mea
Ioana este o artistă dadaistă neînţeleasă,deaceea vorbeşte despre ea la persoana aIII-a.

Clienti